lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

sol&jobb.

Kategori: Allmänt

 
fjortonde juli'13
saturday sundown. gothenburg harbour.
 
 
Som rubriken säger har helgens alla dagar, från fredag till idag bestått av mestadels sol och jobb. Då jag jobbat (och ska jobba) 14:30-23:00 alla dagar så har kvällarna spenderats på Elite Plaza Hotel medan förmiddagarna främst spenderats med att sola. Västkusten har ju bjudit på riktigt sommarväder med strålande sol och uppåt 25 grader de senaste dagarna :D Love it!
 
Idag gick jag dock upp lite senare än de andra dagarna, passade på att sova ut lite. Efter frukosten så ringde mamma och pappa från Holland via facetime så pratade lite med de innan jag stack ut på en löprunda på ca 5 km.
 
svettig löprunda.
 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag ska ta bilen till stan. Ska en vända och hämta upp en tårta till en gäst på ICA Maxi i Mölndal innan jag kliver på ännu ett kvällspass på hotellet. Söndagkvällar brukar vara rätt lugna så hoppas på en skön kväll. Märks att det är sommar på hotellet annars, färre affärsgäster = MER att göra med "krävande" familjer ;) Samtidigt är det kul när det händer något ^^ 
 
Ha det gött!

friday & saturday outfit.
 

tank - InkPaint (ASOS)
shorts - Emilio
backpack - American Apparel
clock - Casio
eyewear - RayBan Aviator
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: