lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

sommar.

Kategori: Allmänt

 
nionde juli'13
 

Idag har varit en riktigt skön dag!
Började med att jag vaknade runt nio-tiden. Gick då ner och såg att pappa satt utanför och läste tidningen så gjorde iordning lite frukost, självklart bananpannkaka, och lite kaffe som jag sedan gick ut och satte mig med. Redan då var det riktigt varmt ute och solen stekte på :D
 
Jag och pappa åkte sedan och hadlande lite innan arbetet med utbyddnaden av uteplatsen började för dagen. Idag la vi massa grus och plattade till så att förarbetet för stenläggningen blev färdigt, tog sisådär hela dagen ;)
Lade mig sedan och solade någon timme, så skönt!!
 
 
sooooooola <3
 

Efter någon timme kom några vänner till familjen som besöker Göteborg för att titta på damfotbollen på middagsbesök så då satte vi igång och göra middag. Serverades grillad lax med färskpotatis och romsås följt av jordgubbar med vaniljglass. Klassiskt, svenskt, somrigt <3 love it!
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: