lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

stina.

Kategori: Allmänt

 
sextonde juli'13
 
stina.
 
Igår klev hon av tåget och stod med viss villsenhet i blicken väntades på Centralen innan jag hittade henne. Vi tog bilen och parkerade innan vi gav oss ut på en vända på stan. Vi kollade in mitt jobb, fikade och tog sedan en vända i några affärer. Mitt i allt får jag ett smsa från min kära kollega Pierre som undrar om vi är intresserade av VIP-biljetter till kvällens Gothia Cup-invigning. Självklart tackade vi inte nej till detta!
Vi åkte en snabbis hem till Lerum och handlade, lämnade av väskor och åt en god sallad innan vi tog bilen in till Ullevi igen.Väl där hämtade vi ut biljetterna och fick sedan en kort rundvisning av Pierre på vilken vi även fick träffa Andreas Wijk, en av kvällens entertainers, mycket trevligt!
 
vi och otroligt charmiga Andreas Wijk.
 
När den mycket välplanerade och underhållande invigningen avslutats med ett maffigt fyrverkeri åkte vi hem till Lerum igen, stannade till på ICA Kvantum och köpte lite godis och satte oss sedan framför filmen The A-Team, riktigt rolig! :D
Nu har jag varit på jobbet i en timme (04:30-05:30) och har en halvtimme kvar innan Johan kommer in och tar över. Blev väldigt mycket strul kring denna natten som egentligen var schemalagd för mig. Eftersom Stina är på besök i stan har jg febrilt försökt byta bort passet men tyvärr funkade det inte hela vägen trots OERHÖRT snälla kollegor (Fredrik & Johan) som hjälp mig korta ner natten så mycket som möjligt, tack!
 
Nu ska jag alltså strax hem igen och sova lite till innan vi idag intar Liseberg!! :D
 
Ha det fint :D
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: