lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

the days.

Kategori: Allmänt

 
tredje juli'13
 

sommar i göteborg.
 

Det är verkligen lika roligt varje år, grått, regnigt och kallt. Jag pratar såklart om sommarhalvåret i Sveriges andra stad, Göteborg. Fattar inte varför inte vädret kan vara som på de flesta andra orter i Sverige. I Göteborg skiftar vädret minst 15 gånger om dagen och 14 av dessa gånger är det till det sämre. GE MIG SOL!!!
 
Sådär, var bara tvungen att aggra ur mig lite ilska på vädret.
Igår började jag dagen med en löprunda på cirkus 30 minuter innan frukost, riktigt skönt! Efter det kollade jag något True Blood-avsnitt innan jag tog tåget in för att börja jobba kl 14:30. Väl på jobbet var det som vanligt, parkerade lite bilar men stod mest i receptionen. Framåt kvällen fick vi reda på att ett speciellt sällskap glömt en av sina väskor med viktiga grejor i så då fick jag sätta mig i systehotellets courtesy car, BMW 320d, och köra ner väskan till Varbergs Stadhotell där dessa gäster nu befann sig. :D
Var tillbaka i Göteborg strax innan 23 så då tog jag mig ner till Plaza igen och stämplade ut för dagen. Faktiskt lite roligt att få göra något annorlunda på jobbet ^^
 
BMW 320d

När jag väl stämplat ut tog jag trappan ner till Bishop Arms där några kollegor fortfarande satt kvar efter en AW och ett inofficiellt avsked av Philip som ska sluta på Elite och börja jobba på Gothia Towers till hösten. Det blev en kall Bit Burger innan jag fick gå till sista tåget hem till Lerum igen ;)
 
Idag har jag sålt min cykel, kollat klart säsong 5 av True Blood och varit ute och sprungit. :D 
Rätt slapp och skön dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Läcker bil! - Gissar att hade önskat att får köra till Haparanda. Skit samma om det är kasst väder i Gbg, för mig är stan ändå städerna stad i Sverige :)! Ha det gott och köp en ny cykel

    2013-07-03 | 17:59:43

Kommentera inlägget här: