lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

22.

Kategori: Allmänt

 
artonde juni'13
 
 
 
God morgon!
Då var man alltså 22 år fyllda :D
Dagen började vid 07:15-tiden nånting med att mamma, pappa och Hugo kom in och sjöng Ja må du leva i äkta födelsedagstradition. Med sig hade de tårta, kaffe och även lite presenter. Fick ett par Ray Ban Aviator, en bärbar högtalare, Björn Borg-kallingar och True Blood säsong 5 av brosan. Tack :D
 
Eftersom jag kommer ha svårt att somna om gör jag mig istället bekväm i soffan och ska börja kolla in femte säsongen av den absolut bästa serien, love it! Får nog bli lite mer kaffe och en mer stabil frukost än jordgubbstårta också :D
 
I eftermiddag ska jag in till stan och fika med mormor och morfar innan jag och mamma ska gå på restaurang. Pappa är på företagsevent ikväll och Hampus är ju kvar i Holland än så länge, så får fira vi som är hemma helt enkelt :D
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: