lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

catch up.

Kategori: Allmänt

 
tredje juni'13
 
God morgon!
Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg så ska snabbt försöka dra igenom vad som hänt sen sist. I fredags var det dags att dra på sig stassen och träffas hemma hos Eva innan vi skulle cykla ner och gyckla på Nationernas Hus. Denna gången skulle vi gyckla för den snart pensionerade, biträdande universitetsrektorn och hans fru, en tackmiddag med högt uppsatta inom kårerna osv.. Nervöst! :D Alla var nöjda med resultatet efter gycklet och glada gick vi cirka 300 meter ner genom stan hem till Lotta där PA1 nu samlades för en sommarfest. Temat var "Jag kommer direkt från..." så det fanns outfits allt från bröllopsbrud till Ayia Napa-fjortisar ;)
 
PA1.
 

I lördags träffades jag och Ylva i stan runt 13-tiden och begav oss sedan mot Trädgårdsföreningen och Sskåls Dag där vi mötte några vänner från SM. Vi satt i gräset och pratade och umgicks och fick även lyssna på nya Sskål 13/14 när de gycklade, riktigt duktiga måste jag säga! Känner konkurrens ;) haha 
I lördags var det även EXTREMT varmt och fuktigt, kändes nästan som om man var i Asien igen ^^ sjukt!
 
Trädgårdsföreningen.
 

Runt halv fyra tog vi våra grejor och cyklade hem till Ylva där vi chillade och kollade några avsnitt av New Girl innan vi ställde oss och lagade mat. Det blev stekt BBQ-karré med potatis, sparris och bearnaisesås :D Grymt gott med lite "riktig mat" ^^ Mätta och glada drog vi sedan på oss stassen igen och cyklade även denna gång hem till Eva. Väl där sjöng vi upp och övade lite innan vi trängde in oss i Oscars bil och åkte ner och gycklade på först Platå och senare på en sittning på Matverkstan ute vid Cloetta Center :D Varför vi inte cyklade var pga att det verkligen ösregnade! Trots att två av våra bästa röster inte var närvarande är vi nöjda med vår prestation :D
 
När vi väl var hemma hos Eva igen tog vi vårt pick och pack och trampade hem till Jonas för lite förfest inför kvällens festligheter, Sommar-X :D Riktigt kul kväll!
 
Sommar-X 2013.
 

Trots att det var rätt längesedan känns det konstigt att säga att det var Sommar-X 2013 igår och att det var ett år sedan det gick av stapeln senast. Då hade jag ju flyttat hem alla mina grejor från Linköping och jag bodde på en extrasäng hemma hos Sonja nere i stan ;) Konstigt vad tiden går fort ibland. Det har ju som jag sagt tidigare varit ett förbannat bra år, ett mycket speciellt rent upplevelsemässigt, men väldigt fint :D
 
Nu ska jag strax iväg till skolan för att grupparbeta lite, ska fixa till de sista detaljerna på vår rapport och även granska och kommentera en annan grupps arbete inför presentationen imorgon. 
 
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: