lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

hemfärd.

Kategori: Allmänt

 

nionde juni’13

 

Ja då sitter man här nu, på X2000-tåget mellan Katrineholm och Göteborg. Var verkligen med blandade känslor som man igår packade väskan och grovstädade lägenheten för att lämna Linköping för sommaren. Det ska bli väldigt skönt att komma hem och träffa båda saknade vänner och familj men kommer sakna livet i Linkan oerhört mycket. Får glädja mig åt att första året på PA fick ett riktigt fint avslut. Hela veckan har varit väldigt skön med mycket skratt, god mat och fina, soliga sommardagar.

 

Igår, sista dagen, började jag med att packa färdigt och sedan städa hela lägenheten. Efter det packade jag ihop grejor för kvällen och trampade hem till Stina. Där satte vi oss och solade lite innan vi gick till affären och köpte drinktillbehör för kvällen. Vi åt lunch och chillade lite innan Stinas föräldrar kom förbi för att hämta hem hennes grejor till Karlstad. Vi fikade med de och fick sedan dra på oss festkläderna för att cykla iväg hem till Therese för mat och drinkar. Riktigt trevlig kväll! Vi hade delat upp drinkarna så vi bjöds på både Mojito, Piggelin och Whisjey Sour ;) Runt 00-tiden hoppade vi på cyklarna igen och styrde mot stan för en utekväll på Harrys & Sliver. Blev en riktigt rolig kväll! :D

 

Mojito.

 

Vid 02:40-tiden sa vi hejdå till alla som var med och önskade varandra en fin sommar. Sedan cyklade jag och Stina hem till mig och sov. Vi ville liksom inte säga hejdå för sommaren riktigt än ;) haha.

Imorse drack vi kaffe, åt lite frukost och tog sedan ett farväl, för iaf 3 veckor, innan jag tog väskorna och gick till bussen ner till Centralstationen.

 

packning.

 

Vid 15:30 beräknas tåget ankomma till Göteborg Central. Då har mamma sagt att hon ska hämta mig :D mysigt! Senare på eftermiddan ska jag hem till Sara och träffa alla gamla vänner från både dagis, grundskola och gymnasie, ska bli grymt mysigt!! Har saknat er alla :D

 

Ha en fin söndag nu!

Kram

 

 

 

 

 

 

 

.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: