lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

same love.

Kategori: Allmänt

 
nittonde juni'13
 

Tjenare tjenare!
Igår var det ju då min födelsedag, hela 22 år fyllde man! Känns bra :)
Efter att mamma och pappa grattat mig med tårta, kaffe och presenter på morgonen satte jag mig och kollade på ett True Blood-avsnitt innan jag tog vara på solen och la mig på baksidan och solade lite. Vid 13:30-tiden hämtade jag Hugo på dagis och tog sedan tåget in till stan där jag mötte upp mamma, mormor och morfar för en fika. Riktigt mysigt att sitta och prata och dricka lite kaffe i det fina vädret.
 
birthday outfit.
 
 
När vi fikat färdigt så tog mig jag och mamma ner mot centrum och gick runt lite och kollade efter restauranger. Vi hamnade tillslut på en solig uteservering på Avenyn, närmare bestämt på Brasserie Lipp. Där började vi med varsitt glas mousserande innan vi beställde in mat och flaska rödvin. 
 
skål.
 

Vi satt länge kvar och pratade efter vi ätit upp, fantastiskt skönt väder och ett gott vin förgyller verkligen livet. Vi pratade om massa olika grejor innan vi var tvugna att dra oss hemåt för att inte lämna Hugo ensam hemma allt för länge. Så härlig dag!
 
När vi sedan kom hem tog vi en lång promenad med Hugo innan det var dags att sova :D
Tack för den fina dagen :D <3
 
 
-------------------------------------------------------------------
 
Idag, onsdag, vaknade jag 09:38....verkar ha en tendens att nästan ALLTID vakna på detta klockslag när jag inte satt nån väckarklocka. Då gick jag upp, käkade frukost framför True Blood och satte mig sedan för att en gång för alla skicka in alla trycksaker för On The Rocks. Lättare sagt än gjort....satt halva förmiddagen och sitter nu igen med det. Fattar inte varför tryckeriet inte kan hjälpa till + att de ger dubbla budskap om format och annat hela tiden....*suck* Men det kommer nog bli bra tillslut ;) haha
 
Ikväll ska jag ha Halv8hosmig-middag här för Peter, Emelie och Lovisa. Turen har fallit på mig och ni får läsa imorgon om alla godsaker som kommer serveras. Nu måste jag förbereda lite! :D
Kram!
 
 
 
fin låt. fin text.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Kul att mormor och morfar var så alerta att ni kunde fika :) Det gläder mig mycket!

    2013-06-19 | 16:45:15

Kommentera inlägget här: