lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

sköna dagar.

Kategori: Allmänt

 
sjunde juni'13
 

Tjabba!
Nu var det några dagar sedan det var ett inlägg, så här kommer en liten update på vad som hänt här i Linkan. 
I onsdags var det sista stora mötet innan sommaren inför On The Rocks 2013 som kommer äga rum den 14 september. Terminen första och absolut roligaste kravall, TAGGA! :D
När mötet var slut runt 20:30 cyklade vi, riktigt hungriga, och käkade kvalitetsmiddag på McDonalds innan vi mötte upp delar av FM på en kulle i Ryd. Vi tog varsin öl och cyklade sedan till HG där vi trodde att några i klassen skulle sitta kvar....men så var ej fallet. Därför tog vi istället och trampade ner till stan där vi festade natten lång på Platens, riktigt roligt :D 
 
Ryd.
 
Igår morse hade jag tvättid mellan 10-14. Något trött tog jag mig upp och körde igång några maskiner. Medan kläderna blev rena käkade jag frukost och slappade framför Nyhetsmorgon. Vid 12/13-tiden någongting var allting klart och jag cyklade hem till Stina och nästan direkt begav vi oss till Trädgårdsföreningen för att "fira" nationaldagen tillsammans med massa andra från klassen. Riktigt skönt häng med mycket sol blev det innan jag, Stina, Ellen och Fanny drog hem till mig och grillade och pratade :D Så mysigt!
 
Idag började dagen med att jag och Stina käkade frukost här hos mig, runt 12-tiden ^^ (skönt med sommarlov!)
Sen slappade vi lite fram till tretiden då vi gick och lämnade in våra färdiga projektrapporter. Sedan solade vi lite innan PULS hade sommaravslutning med grill utanför mitt hus precis :D Vi spelade lite kubb, åt hamburgare och hade det trevligt.
 
Nu har jag precis packat färdigt inför söndags hemfärd och ska strax krypa till sängs. Innan det satt jag, Stina, Fanny och Katrin och åt lite frukt, choklad och drack Ginger Ale på min balkong, mycket fint ;)
Imorgon blir det till att städa hela lägenheten inför sommaren och sedan cykla hem till Stina. På kvällen sedan vankas det drink-förfest och utgång innan alla sticker hem åt sina håll! :D
 
 
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: