lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

vilken härlig dag.

Kategori: Allmänt

 
tredje juni'13
 

Vilken härlig dag det varit idag!
Imorse vaknade jag strax innan 08, gick upp, duschade, tillagade lite bananpannkaka och avnjöt den framför Nyhetsmorgon. Vid 09:15 träffade jag gruppen för att gå igenom en annan grupps rapport inför kommenteringen imorgon bitti. Vi kollade även igenom vår rapport en sista gång innan vi skickade in den.

När det var klart strax efter 12-tiden så värmde jag mat och cyklade upp och mötte Stinas grupp ute i solen. Käkade och cyklade sedan hem och lade mig utanför Colonia och solade fram till 16:30 nångång då Stina hade kommit förbi och vi rullade hem till Ellen.
 
 
livet.

swimwear - 
HM
 
Hos Ellen gjorde vi bara ett snabbt depå-stopp innan vi cyklade vidare ner till stan och köpte glass. Mysigt!
Efter det cyklade jag ut till Skäggetorp, hem till Julia, för ett sista PiLS-möte innan sommaren. Kvällen avslutades sedan med volleyboll tillsammans med SM i Ryd.
Nu ska jag äta lite fil och macka som middag, sen sovdags!
Imorgon är sista redovisningen för terminen, sedan är ETT ÅR på PA avklarat :D :D :D Sjukt!



Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: