lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

a little bit better.

Kategori: Allmänt

 
fjortonde mars'13
 

Äntligen vaknade jag upp imorse och kände mig lite bättre!
Efter att ha gått till skolan igår morse, vilket inte var så smart nu såhär i efterhand, gick jag hem och låg i sängen resten av dagen. Halvsov och kollade film fram till kvällen så jag tvingade i mig lite yoghurt och en banan.
 
Men som sagt. Imorse var jag betydligt bättre, dock ännu ej helt på fötterna. Jag mailade därför vår seminarieledare och sa att jag inte kommer komma på seminuariet på eftermiddagen. Till följd av detta fick jag en kompletteringsuppgift som visade sig vara minst lika stor som hela gruppuppgiften. Denna uppgift tog således större delen av förmiddagen då jag skulle komma på ett case om bristande motivation på ett företag. Väva in teorier om motivation och sedan komma fram till en lösning på problemet. Allt detta med vetenskapliga artiklar plus kurslitteraruren som referenser. Gick förvånansvärt bra och i eftermiddags fick jag ett glatt mail om att uppgiften var godkänd! Känns förbannat bra :D
 
Vid 15-tiden kände jag mig sjukt instängd i denna 26 kvadratmeter stora (läs: lilla) lägenhet så då gick jag till skolan och mötte upp Stina för fortsatt studerande inför den kommande tentan i psykologi. Vi satt ändå fram till 20:00, kan knappt fatta det nu såhär i efterhand men det flöt verkligen på. Trots att motivationen ibland dippade och trötthetsfnitter imellanåt tog överhanden gick det bra.
 
 
Stina tog den här fina bilden av mig och den kända "gråtande flickan" i A-huset. Riktigt talade estetik om jag får säga det själv. Livet som student. ;)
 
Imorgon hoppas jag vara helt på banan igen så från klockan 09:30 och framåt är det inplanerat plugg med Stina, Eva och eventuellt några till. Får se vilka som joinar under dagen!
 
Nu ska jag soooooova :D <3
Kram.
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: