lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

easter holiday.

Kategori: Allmänt

 
tjugosjätte mars'13
 
 

God morgon!
Kan knappt beskriva hur skönt det känns att vakna upp och känna att man slipper plocka fram då två betongklumparna som agerade kurslitteratur i psykologikursen. Tentan igår eftermiddag kändes väldigt bra, tror absolut att jag får godkänt men hoppas självklart på ett VG, har ju pluggat som ett djur ;) på de dryga 3,5 timme som jag satt på tentan lyckades jag skriva 12 A4 fulla med begrepp och förklaringar, sjukt!
 
Efter tentan igår så var vi ett gäng från klassen plus några från PiLS 12/13 som cyklade till HG (Herrgårn) i Ryd för att käka middag och dricka lite öl. Åt en riktigt god burgare plus några Heineken, satt riktigt fint efter några timmars skrivkramp.
 
Imorse vaknade jag rätt så tidigt och kände att jag hade spring i benen så jag snörade på mig löpardojjorna och gav mig ut på en runda. Blev en relativt kort en på cirka 20-25 minuter. När jag kom hem igen käkade jag frukost och har nu packat resväskan! 10:35 avgår bussen hemåt mot Göteborg. Ikväll ska jag på middag hos Fredrik och imorgon bitti, tidigt, rullar bilen ner mot Holland tillsammans med mamma och pappa för att hälsa på min brorsa som pluggar där denna terminen. Ska besöka både hans studieort, Nijmegen, och hinna med ett besök i Amsterdam! Ska bli roligt att komma iväg lite även om det inte är såååå lång till Holland.
 
Får se om jag hinner/har möjlighet att blogga när vi är där!
Annars hörs vi efter påsk :D
 
Glöm inte att leva dig själv och ha en glad påsk <3
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: