lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

exam day.

Kategori: Allmänt

 
tjugosjätte mars'13
 

Ja då var vi där, dagen som man "väntat" på sedan veckor tillbaka. Idag klockan 14:00 sätter vi oss, dryga 90 studenter på PA-programmet och skriver en tentamen i psykologi.
 
Som jag nämnt tidigare känns det väldigt stabilt inför tentan och jag tror verkligen att jag besitter all den kunskap som krävs för att i alla fall få ett G. Självklart hoppas jag på ett VG då jag fått VG i alla kurser som vi redan tentat av plus att det ökar chanserna till en utlandstermin i trean. Men men, får jag ett G är ja nöjd! Så länge man slipper göra omtentor så känns livet ganska så fint :D haha
 
Idag ställde jag ingen väckarklocka så har faktiskt precis vaknat nu. Tänkte käka frukost lite lugnt och sedan cykla iväg till Hemköp och handla lite. Hade egentligen tänkt träna idag men är helt slut fortfarande efter spinning-passet och efterföljande styrketräning igår. Ska se till att laga en god lunch istället och ladda upp för tentan ordetnligt. Kanske blir att sätta sig på balkongen om värmen i solstrålarna tillåter detta(?)
Hade ju en jättemysig och skön dag igår när jag, Ellen och Stina satt på en balkong här i mitt hus och pluggade större delen av dagen, fick faktiskt lite färg i ansiktet ;)
 
 
exam outfit.

tee - 
Worn By, UK
jeans - Cheap Monday
socks - Topeco
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Lycka till!

    Svar: Tack :D
    Mathias Sabel

    2013-03-26 | 11:41:45

Kommentera inlägget här: