lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

exhausted.

Kategori: Allmänt

 
sjunde mars'13
 

Idag var jag i skolan från cirka 08:45. Där mötte jag Ylva och satt och snackade en stund innan min grupp kom vid nio för en sista genomgång inför seminariet vid 10:15. Redovisningen av vår enkät gick bra och seminariet slutade redan vid 11-tiden. Tog då mina grejor och gick upp till Kårallen för att köpa ett märke inför nästa veckas SjukHUsfest på NH. 
Där uppe mötte jag sedan Janniqe, Ellen och Stina. Käkade lunch och började sedan dagens plugg. Vi satte oss längst upp i Kårallen vid små bord och började gå igenom och sammanfatta lite föreläsningar.
 
Vid 15:30 tiden gick jag ner tre våningar till sektionsrummet för ett möte med PyttePiLS. Vi pratade om hur närmsta framtiden ser ut och vad vi gör inom våra olika ansvarsområden. Strax efter fem-tiden gick vi sedan alla upp två våningar och var på möte med Sociala utskottet tillsammans med PAmpers och maxPULS.
 
När detta möte var slut runt halv sju var jag HELT SLUT i huvudet. Hade tänkte träna idag men hade verkligen ingen energi till det över huvud taget. Sjukt.
Tog istället tag i mig själv, pluggade in lurarna och gick till Hemköp i Ryd. Köpte endast frukostgrejor då detta var det enda som tagit slut sedan förra veckans maxi-handling :) Känns bra att kylen och frysen fortfarande inte är tomma utan (i alla fall nästan) fulla med mat!
 
spring bag outfit.

backpack & gymbag - American Apparel
shoes - Converse
jacket - HM
jeans - Cheap Monday
scarf - Emilio
 
 
Dagens låt har varit fantastiska:
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Försöka ladda på med ny energi inför imorgon för då blir det plugg med Stina från 09:15 samt att imorgon SKA jag träna. Kommer inte orka med mig själv annars ;)
Sov gott, kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: