lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

fy.

Kategori: Allmänt

 
tolfte mars'13
 
KÄNSLIGA LÄSARE BÖR UNDVIKA.
 

Usch!
Fy f*n vilket helvetesdygn jag haft. Kunde knappt sov alls inatt pga att jag hade ont i magen. Vid 04-tiden ville tydligen kroppen inte inneha födan jag tidigare åt utan jag fick springa upp och sitta i badrummet ett tag med huvudet nedstoppat i toan. Inte alls trevligt eller behagligt.
 
 
Resten av denna tisdag har jag spenderat i sängen gåendes en balansgång mellan sömn, magsmärtor och illamående. Har även halvt lyckats kolla igenom hela TV3 och TV4:as för- och eftermiddagstablåer. Sjukt tråkig tv måste tilläggas!
Till råga på allt han jag inte upp till toan en gång på eftermiddagen utan en halv kaskad, den andra lyckades jag svälja tillbaka, hamnade i sängen (USCH!!). Att springa upp och ner till tvättstugan är precis det man vill göra när man är bokstavligt talat tom på energi efter att varken ha ätit eller druckit någonting....sjukt drygt.
 
Nu har jag iaf fått i mig dryga halvlitern Coca-Cola, lite yoghurt och en banan. Verkar även som att jag får behålla det för magen känns någorlunda stabil. Hoppas innerligt att jag får sova inatt och att allt är över imorgon bitti. Planen är att jag ska fortsätta tenta-pluggandet, blev ju inte mycket av det idag om jag säger så (ingenting alls rättare sagt.)
 
Hoppas ni mår bättre ;)
Kram.
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: