lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

god morgon fredag.

Kategori: Allmänt

 
åttonde mars'13
 
 
 
God morgon!
Även idag vaknar man upp till att solen lyser mot persiennerna, underbart! Trots att det är kallt ute kan man inte bli annat än fylld med bra känslor när man möts av blå himmel och sol. Direkt när jag vaknade gick jag in i duschen och försökte vakna till, gick rätt segt idag innan balansen var funnen. När jag kom ut igen gick jag ner och slängde in min halsduk i tvättmaskinen (den luktade Skytte-C....). Gjorde sedan bananpannkaka och kaffe till frukost och satte mig lugnt och åt den framför Vakna med NRJ. Tycker verkligen att mornar är den mysigaste tiden på dagen. Man får tid för sig själv, äter god frukost och tittar antingen på Nyhetsmorgon eller något annat morgonprogram. Älskar det.

Vid nio-tiden ska jag dra mig iväg till skolan och sätta mig och plugga med Stina. Tänker mig att vi kanske sitter fram till 15/16-tiden och efter det ska jag träna. Tänkte köra antingen Bodypump eller Bodycombat beroende på när vi känner oss någorlunda färdiga med pluggandet för dagen.
 
Ikväll blir det nog en lugn kväll. Har ingenting speciellt planerat men hade varit rätt gött att bara ha en lugn kväll med sig själv. Får se om det dyker upp något annat. Time will tell.
 
Ha en fin fredag!
Kram
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Tänk på att det är internationella kvinnodagen idag - ta väl hand om dina tjejkompisar!

    2013-03-08 | 11:09:20

Kommentera inlägget här: