lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

hurra!

Kategori: Allmänt

 
artonde och nittonde mars'13
 
GRATTIS IGEN STINA!!

Igår, artonde mars, var det alltså Stinas födelsedag! Denna kalla vårdag år 2013 fyller denna underbara person 25 år och detta skulle självklart firas.
Dagen började med att jag gick upp och gjorde färdigt princesstårtan som jag började göra i söndags. Efter det var det sista föreläsningen för kursen vid 10-12. När den var färdig gick jag, Stina, Ellen och Janniqe och satte oss och "pluggade" lite halvt i Baljan fram till 14:30 då det ÄNTLIGEN var dags för riktigt födelsedagsfirande med tårta!!
 
Hemmagjord av mig!
 

Vi gick således hem till mig där senare även Fanny anslöt innan vi gav oss på och åt upp HELA tårtan! Kan knappt fatta att vi fick i oss hela :D men men, Stina fyller ju bara 25 en gång.
Vi fikade och pratade sedan fram till närmare 17:30 då vi satte oss på cyklarna och rullade ner till stan för att gå ut och äta på Aioli Tapasbar. Gott!
Där mötte senare Annie, Evelina och Sandra upp innan vi beställde in såväl tapas som rödvin, riktigt värt!! :D
 
Efter maten satte vi oss än en gång på cyklarna och begav oss denna gången hem till Ellen för efterätt och kaffe. Hon hade bakat en riktigt god ananaspaj som vi alla glatt smaskade i oss medan vi pratade fram till 12-tiden. Grymt trevlig kväll trots att samtalsämnena berörde såväl spöken som mord och misär.... ;)
SÅ MYSIG DAG <3
 
 
------------------------------------------------------
 
Idag vaknade jag upp till att det var totalt snökaos utanför fönstret!! Nu får detta faktiskt ta och lägga av, orkar inte med vintern längre! Våren var ju här på intåg ett tag men fick tydligen inte ta över helt....segt.
Strax innan nio satte jag mig på cykeln, trots vädret, och cyklade ner till Stadsbiblioteket för en dag full av studier...och ja....det är väl i princip det som hänt idag.
 
Bestämde mig dock för att träna på kvällskvisten så nu sitter jag här, riktigt nöjd efter ett skönt första träningspass sedan magsjukan. Körde 45 minuter löpning på bandet innan jag körde riktigt många armhävningar och situps. Så skönt!
 
 
Sitter även i skrivande stund och väntar på att potatisen ska koka klart så att jag kan göra potatismos och steka på en laxfilé till middag! Skönt att jag äntligen kan börja äta ordentligt igen, har ju på sin höjd endast fått i mig fil större delen av veckan som gått.
 
Ha det fint!
Kram
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: