lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

nöjd kille.

Kategori: Helg.

 
tjugotredje mars'13
 
 

Igår blev det studier i sektionsrummet fram till 15-tiden då alla verkligen kände sig extremt trötta på att gå igenom föreläsningarna om och om igen. Eftersom det var fredag sa vi att "man får sluta tidigt idag" och packade ihop våra grejor och begav oss ner på cyklarna mot stan.

Väl i stan gick vi in på MQ för jag skulle köpa en ny kostym. Servicen på nedervåningen var fruktansvärt dålig så det var tur att kostymexperten Ellen var med, grymt stort tack för hjälpen! :D
Det blev en ny lirare som endast kostade mig 225:-!! (hade rätt mycket cash kvar på ett presentkort sen i julas)
 
dressat.
 

Senare på eftermiddagen cyklade jag hem till Niklas för middag, köpte mig mig några olika öl påvägen. Det blev favoriterna Staropramen, Bit Burger och Karlovaco. Kvällen blev en riktigt trevlig kväll med samtal om allt från HR till relationer och framtiden :D
 
Nu är det lördagmorgon och jag är uppe med tuppen för idag ska alla aktiva i PULS sätta sig i en buss och åka på kick-off till Boda Borg. Är verkligen SÅ TAGGAD!! Var längesedan jag var på Boda Borg senast och få åka dit med dessa människor ska bli ett rent nöje :)
 
 
Ha en fin lördag!
Kram
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: