lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

sjätte mars.

Kategori: Allmänt

 
sjätte mars'13
 
psychology.
 

Idag vaknade jag halv elva på förmiddagen efter att ha sovit sjukt gott. Somnade närmare tre-tiden inatt efter att ha kommit hem från en aktivitet med PiLS. Måste verkligen, utan att låta skrytande eller något sådant, säga att jag verkligen trivs med att ha kommit med i festeriet! Gruppen av människor är helt fantastisk :)
 
I alla fall. Vid 12-tiden gick jag mot skolen och satte mig i bibilioteket och pluggade fram till 13 ungefär då Stina var klar med sitt grupparbetande. Då satte vi oss utanför HumSam-biblioteket och pluggade fram till cirkus 17:30. Någon gång runt fyra anslöt även Ellen. Kändes sjukt bra idag med pluggandet, känns ändå som jag börjar få koll. Sen tycker jag att det är mysigt och sitta och plugga så som vi gjorde idag, det gör mig verkligen ingenting. Mysigt!
 
Hade tänkt köra ett Bodypump-pass idag egentligen men eftersom plugget flöt på bra och jag kände att jag kunde fokusera på det ville jag inte störa. Får passa på att plugga när motivationen är hög ^^
Blir nog ett BP-pass imorgon istället, eller lite löpning, får se!
 
Annars imorgon har vi veckans andra schemalagda aktivitet, redovisning om vår enkät som vi påbörjade för två veckor sedan. Känns bra inför den, ska nog inte bli något problem. Vid lunch-tid blir det plugg med Ellen och Stina och senare på eftermiddagen PyttePiLS-möte och efter det även möte med alla i det sociala utskottet. Får bli sen träning imorgon. Full dag.
 
 
--------------------------------------------------------------------
 
Häromdagen fick jag ett tips på ett band och jag GILLAR DE VERKLIGEN!
Som wikipedia skulle sagt det: "Architecture in Helsinki är en australiensisk indiemusikgrupp som bildades i Melbourne i slutet av 1990-talet av vännerna Cameron Bird, Jamie Mildren och Sam Perry. Bandet har hittills släppt tre album och flera EP-skivor."
 
 
 
Lyssna gärna in hela albumet men låten ovan är verkligen favoriten. Älskar hur de kombinerar sköna beats och härligt sound med avslappnad sång. 
Händerna upp i himlen för Architecture in Helsinki!
 
-----------------------------------------------------
 
 
Nepp, nu ska jag laga middag, ikväll serveras det Green Curry-wok med kyckling. Gott!!

Har varit pepp på livet idag.
Lev dig själv'13
 
 
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: