lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

spring feelings.

Kategori: Helg.

 
tredje mars'13
 

Det känns så förbannat skönt att säga det att våren verkligen är här! Hoppas innerligt att den får stanna ett tag  och att inte vintern får nåt bakslag och tar övertaget igen.
Sitter för tillfället på balkongen på första våningen i mitt hus och njuter av värmen från solstrålarna. Även om det är lite kyla i luften känns det förbannat fint :D
 
 
Imorse gick jag upp runt 10:30-tiden och gjorde mig lite frukost. Kände faktiskt inte av någonting att det var fest igår. Så skönt! Jag gjorde bananpannkaka till frukost, duschade och gick sedan till A-huset (del av universitetet som ligger ett stenkast från min lägenhet) och läste kapitlet i psykologiboken som är till föreläsningen imorgon.
Jag jag läst klart gick jag hem och sitter nu här i solen :D
 
Som skrivet i gårdagens inlägg hade vi vårt första bokade gyckel på NH igår kväll. Gick riktigt bra och alla verkar varit väldigt nöjda. Verkligen roligt att vi blivit bokade så tidigt, vi är ju trots allt inte PiLS 13/14 riktigt än. Väntar fortfarande spänt på vilket datum vi ska ha den riktigt överlämningen med våra "föräldrar". Blir nog troligtvis någon gång i april månad. Ser fram emot det :D
 
Efter gycklandet på NH igår drog vi tillbaka till Alexandra och förfestade fram till tolvtiden. Då delade jag och 5 andra på en taxi till Kårallen, så värt! Varför cykla när man kan åka taxi som student!!?? :D
När vi väl kom in på festen dansade och festade vi fram till 02:45 då vi drog oss hemåt med glada miner :D Riktigt rolig kväll med mycket dans och FETT tryck på dansgolvet! Tack alla ni som gjorde kvällen episk!
 
De fortsatta planerna för dagen ser ut så att jag tänkte sitta här och bara lapa sola ett tag till innan jag drar ut på en löprunda. Kan inte med att stänga in mig och träna på Campushallen när Sverige bjuder på ett väder som detta. Får ta vara på soltimmarna och den D-vitamin och de endorfiner man kan få ut av det!
 
Efter det ska jag nog plugga ett tag till innan Stina kommer över på middag runt 19-tiden ikväll. Ska nog laga potatis- och palsternackspuré med köttfärsbiffar. Kanske även blir lite smörstekta och lättsaltade haricot verts till det. :)
 
Ha en fortsatt fin och solig söndag :D
Puss&Kram
 
 
 
 
outfit.
 

jacket - 
HM
hoodie - MTWTFSS Weekday
tee - MTWTFSS Weekday
jeans - Cheap Monday
backpack&gymbag - American Apparel
shoes - Converse
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: