lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

studier.

Kategori: Allmänt

 
tjugoandra mars'13
 

God morgon!
Äntligen fredag eller vad säger man(?) Inte för att veckodagarna spelar någon överdrivet stor roll när man läser PA och pluggar inför en tenta. Känns verkligen som att alla dagar går in i varandra och att det inte spelar någon roll om det är helg eller inte..
 
Igår var det kick-off med Sociala Utskottet på NH. Mycket trevligt! Det blev hamburgare och öl till middag medan vi försökte slå våra kloka skallar ihop och i alla fall kunna svara på en av quiz-frågorna. Var grymt svårt faktiskt, temat var legender ^^ Man skulle kunna svarat på att från vad Fäbojäntan heter på engelska till vilken hemarena Hamstad har i fotboll....inte mina ämnen direkt!
 
Men men, nu sitter man här igen och klockan är strax efter 08 så det är väl bara att sätta igång med en sista stor kraftansträning inför tentan på tisdag. Imorgon, lördag, ska jag och resten av alla PULS-aktiva åka till Boda Borg och leka hela dagen :D grymt taggad! Söndag och måndag ska jag heller inte plugga överdrivet mycket tror jag, känns som jag har rätt bra koll nu så ska bara hålla det riktigt friskt i minnet!
 
idag intar vi sektionsrummet. mysplugg.
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: