lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tio.

Kategori: Allmänt

 
 
fjärde mars'13
 

God morgoooooon!
Att det redan är vecka 10 känns näst intill ofattbart. När Stina var här på middag igår så pratade vi lite om tiden och insåg att halva terminen snart har gått. Helt sjukt! Samtidigt som man blir liiite stressad över att ens liv springer iväg så känns det förbannat bra eftersom våren och värmen verkligen är på intåg. Tänker tillbaka på gårdagen och bara njuter. Det var så grymt skönt att sitta lutad mot väggen med ansiktet mot solen. Välbehagskänslorna var ett faktum.
 
 
outfit.
 
sweater - American Apparel
tee - American Apparel
jeans - Cheap Monday
 
 
Nu ska jag strax iväg mot skolan och möta upp Stina för lite plugg innan förmiddagens föreläsning vid 10:15, har för mig att den skulle handla om lärande idag. Efter den blir det lunch och sedan någon timmes grupparbete. 
I eftermiddag är tanken att jag ska plugga ännu mer, tänkte vara duktig och fokusera nu fram till tentan och försöka att vara i skolan i alla fall fram till 16-17-tiden varje dag. Då kan man känna att man gjort allt man kunnat när den 26 mars väl passerat :D
 
Idag gick mitt Campushallen kort ut också så måste ta mig dit och förlänga mitt medlemskap. Ska nog boka in ett pass i eftermiddag/kväll då också, hade varit rätt fint att köra Bodypump eller något liknande!
 
Ha en fin dag!
Kram
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lärande... PA... 10 kr på att det kommer vara typ Henrik Kock eller Per-Erik Ellström som håller den föreläsningen ! ;)

    2013-03-04 | 08:05:06
  • Mathias säger:

    det var Johan Näslund faktiskt ;) haha

    2013-03-04 | 20:31:33
    Bloggadress: http://levdigsjalv.blogg.se
  • Pablo säger:

    Tack så mycket, Mathias! :)

    2013-03-05 | 20:08:49
    Bloggadress: http://pablos.blogg.se

Kommentera inlägget här: