lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

det regnar.

Kategori: Allmänt

 
tjugotredje maj'13
 

God morgon!
Idag regnar det.
 
Igår när jag skulle sova ville tydligen min hals ge mig ett riktigt helvete så satt säkert uppe till minst 02 innan jag kunde somna. Detta gjorde jag sittandes i sängen då hostan blev värre om jag låg ner...konstigt. Efter mycket om och men somnade jag dock och sov fram till 09-tiden imorse. Då gick jag upp, tog en dusch och ringde sedan upp min farmor för att intervjua henne för projektet om kompetensöverföring som vi arbetar med nu fram till sommarlovet.
 
Intervjun gick jättebra och jag fick många matnyttiga detaljer om hur kompetensen togs tillvara på hennes arbete som sjuksköterska med olika inriktningar. Riktigt intressant att lyssna på, tack farmor! ;)
 
Nu ska jag sätlla mig och göra en bananpannkaka till frukost innan jag ska ge mig iväg till Stina för att umgås och bara hänga. Egentligen var tanken att jag ska springa Blodomloppet med några andra i PiLS idag men efter denna natten tror jag att det är en typiskt dålig idé. Halsont och hosta i kombination med fysisk aktivitet känns som något man lärt sig sedan barnsben att undvika....tråkigt. Var taggad på att springa detta(!!!)
 
 
dagens.
 
tee - MTWTFSS Weekday
jeans - Cheap Monday
belt - HM
 
 
Imorgon är det äntligen dags för Vårfesten 2013 som vi i PiLS anordnar tillsammans med Jur6, SM och KrogVet. Ska bli riktigt kul att ge er alla som köpt en biljett en episk festlighet och vi hoppas nu bara på ett fint väder :D
 
Ha en fin torsdag allihop!
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Att dricka honungsvatten är bra mot onda halsar - tag en kick honung, mängd efter smak, häll över hett vatten, rör om så har du en bra hals-lenare. Gillar du inte honung får du se det som medicin :)

    2013-05-23 | 10:55:50

Kommentera inlägget här: