lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

fest.

Kategori: Allmänt

 
tjugofjärde maj'13
 

God morgon!
Även denna natt var inte en natt som jag kommer minnas med glädje direkt. Somnade framåt 02-tiden efter att ha legat och hostat rätt så länge och med olika metoder, bland annat te med honung, tråkiga tv-program och att sitta upp försökt somna sedan 22:30 typ.... förbannat segt.
 
Väckarklockan var satt på 06:45 och då var det ju bara att stiga upp för att ta sig till skolan för handledning vid 08:15. Gjorde en grymt lyckad bananpannkaka till frukost som avnjöts tillsammans med en rykande kopp nybryggt kaffe (visst låter den fint!). Satt framför Nyhetsmorgon och chillade lite innan jag fixade mig och gick mot skolan ;)
 
dagens.
 

jacket - 
HM
tee - Made in the Shade
jeans - Cheap Monday
shoes - Converse
backpack - American Apparel
 
 
Nu ska jag sätta mig och transkribera (= skriva ner en intervju i ord) en stund innan jag ska dra hem och vila upp mig lite och tagga inför att jobba på Vårfesten fram till säkerligen 05/06-tiden inatt...yipppie! ;) Haha
Ska bli riktigt roligt men har samtidigt ingen direkt energi för det för stunden. Men tagget kommer nog när folk börjar droppa in och feststämningen infinner sig :D Tagga!
 
 
Ha en fin fredag! :D
Kramar
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Kanske läge att gå till vårdcentralen - inte bra att dra omkring med ond hals för länge! Så fort jag hade ont i halsen tvingademamma mig att gurgla med vatten och Desivon... vet inte om det antiseptiska finns kvar. Krya på dig!

    Svar: Tack! Ja jag tänkte göra det efter helgen om det inte gett sig då ;)
    Mathias Sabel

    2013-05-24 | 09:26:13

Kommentera inlägget här: