lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

händelsefullt liv.

Kategori: Allmänt

 
tredje maj'13
 

God morgon!
Imorgon var verkligen en händelserik dag. Vi började med att ha PiLS-möte i vanlig ordning i Sektionsrummet mellan 08:15-10:00. Sen sprang jag förbi tryckeriet och kollade så att affischerna inför vårfesten var färdiga, och till min stora glädje så var de det. Igår var nämligen dagen då marknadsföringen inför denna fest skulle börja :D Såhär blev cover-foto-bilden till facebook, affischen ser något annorlunda ut bara. Vill tacka Niklas som hjälpt mig mycket med detta då jag är ny på Photoshop! 
 
 
 
Vid 10:15 var det sedan föreläsning fram till 12 om "Design och utförande av utbildning". RIktigt intressant faktiskt! Sedan var det bara att bokstavligt talat slänga i sig maten innan jag, tillsammans med Oscar och Niklas gick upp till Kårallen för att möta min PR-grupp för Vårfesten. Vi delade upp affischerna jämt mellan programmen och delade sedan på oss för att affischera om denna fabulösa fest!
 
Vid 13:15 var det dags för nästa föreläsning om "Transfer och kunskapsanvändning", även denna riktigt intressant att lyssna på. Något trött vid föreläsningens slut satte jag mig dock och läste lite kapitel i kurslitteraturen innan jag mötte upp Stina på Zodiaken och bokade resan vi så länge pratat om till Alcudia på Mallorca!! Den 30 juli till 8 augusti åker vi ner och gör den där ön osäker :D
 
 
Längtar oerhört mycket!! Grym uppladdning inför höstens Nolle-P-hets också :D
 
Efter vi bokat gick jag igen till bibilioteket och läste fram till närmare 17:45. Då cyklade jag hem och mötte utanför porten Niklas, som väntade på mig, och vi gjorde köttbullar och makaroner till middag....vilken studentmat ^^
18:50 var det bara att sätta sig på cykeln igen för att då cykla ner till T1 för gyckelträning hos Linda. Måste ju vara förberedda för ikväll då vi högst troligtvis ska gyckla på TOGA-sittningen!!! :D
Fattar inte att vårt första event som PiLS 13/14 äger rum i afton, ska bli så förbannat kul att dra på sig den gröna togan och vi alla hoppas på många glada miner från de dryga 70 gäster som anmält sig till sittningen :D
 
Nu ska jag strax iväg till skolan och läsa lite innan en till föreläsning vid 10:15. Idag handlar föreläsningen om  "Utvärdering av utbildning" Kan bli kul....kanske ;)
 
 
Ha en fin dag och för er som ska på Toga-sittningen ikväll....TAGGA TOGA!!!
Kram.
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Inte riktigt vaken när du skrev? :)

    2013-05-03 | 09:35:58

Kommentera inlägget här: