lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

polis.

Kategori: Allmänt

 
tjugosjunde maj'13
 

God morgon!
Imorse gick jag upp strax efter 07 för att hoppa in i duschen, dricka kaffe och sedan cykla iväg till polisstationen. Eftersom mitt gamla pass är spårlöst borta var ärendet helt enkelt att skaffa ett nytt. Hade bokat en tid 08:50 så det gick väldigt snabbt och smidigt när man väl kom dit. Ska nu vänta cirkus en vecka på mitt nya pass ska bli färdigt! Sedan är jag fullt redo för sommarens resa till Mallorca :D :D :D Längtar såååå mycket!
Efter jag var klar rullade jag bara ned för backen och blev bjuden på frukost av Stina, gott!
 
Annars händer det inte jättemycket idag. Ska inte grupparbete förän imorgon eftersom alla i gruppen inte gjort klart eller transkriberat färdigt sina intervjuer. Tänkte ändå röra mig mot skolan senare när Stina ska dit och sätta mig och försöka få klart märket för On The Rocks. Ska även läsa lite litteratur inför projektskrivningen imorgon.
 
Vid 17 i eftermiddag är det fadderutbildning nummer 2 inför höstens Nolle-P. Antar att vi ska få lite information av PAmp (fadderiet) om vad som kommer hända, generellt, under de två veckorna. Vi i PiLS har redan fått det grova schemat men de ville ändå att vi skulle vara med på detta tillfället :)
 
måndag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Morgan säger:

    Så jävla fin ;)

    2013-05-27 | 13:04:36
    Bloggadress: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här: