lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

sunny day.

Kategori: Allmänt

 
sjätte maj'13
 

ÄNTLIGEN är sommarvärmen här!!!!
Kan inte vara annat en lycklig efter en dag som denna. Trots att jag väcktes av väckarklockan klockan 06:00 pga tvättid och att jag satt inne större delen av dagen med grupparbete fram till 15-tiden så känns det fint! 
 
Efter vi var färdiga med grupparbetet tog jag pick och pack och gick upp till Kårallen och köpte kaffe och satte mig sedan ute och läste/pluggade. 
 
Tenta-plugg
 

Satt sedan ute och lästa ändå fram till 18:30 då jag drog på mig löparkläderna, notera ENDAST short och tisha(!!!), och sprang iväg för att möta upp Miriam. Vi sprang i Rydsskogen cirka 7,5 km och körde även lite på utegymet, dock väääääldigt oengagerat ;) haha!
 
Nu ska jag käka lite innan jag ska sova och ladda mentalt inför morgondagen. Tänkte gå upp rätt tidigt och skriva klart min del av grupparbetet innan jag ska sätta mig ute och läsa. Ser ju ut som att sommarvädret kommer hålla i sig även imorgon :D Imorgon har jag snabbt lunchmöte med min Vårfesten-PR-grupp och även ett möte med Tryck/PR-gruppen för On The Rocks på eftermiddagen. Planen imorgon är även att försöka dra ihop en grill tillsammans några stycken, har hittills fått med mig Stina på idéen iaf :D
 
Dagens outfit.
 

tee - Made in the Shade
jeans - Cheap Monday
shoes - Converse
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Visst är det underbart när det börjar bli lite varmare! Som den trädgårdsfreak jag är har jag varit ute i två dagar och har grym träningsvärk på insidan av låren...har inte din del av släktens träningsvurm tyvärr och för alltså skylla mig själv... från dator bordet ut i trädgården utan uppvärmning ... aj!

    Svar: Verkligen :DSynd bara att det är så svårt att motivera sig att plugga och grupparbeta när man bara vill vara ute och njuta av de få soldagar som Sverige får varje år :D haha
    Mathias Sabel

    2013-05-06 | 21:36:00

Kommentera inlägget här: