lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

god morgon.

Kategori: Allmänt

 
sextonde oktober'13
 
 

God morgon!
Idag när jag vaknade kände jag mig verkligen pigg trots att jag vaknade mitt i natten nån gång av en mardröm. Lite sämre var det igår morse när jag slängdes ur sömnen med en puls på 300 eller nåt, sjukt hur kroppen kan sterssa upp sig genom endast drömmar. Man ligger ju faktiskt och sussar sött under ett täcke....
 
Men men, strax kommer Stina över på frukost. Har tänkt plugga lite och sedan möta upp Fanny köra Core i 25 minuter vid 11:40 innan vi sätter oss på spinningcyklarna i 45 minuter kl 11:15. Måste säga att jag är pepp! (Nu i alla fall)
 
Efter det blir det väl lunch innan ännu mer studier fram till 17:15 då det är schemalgt en studiestuga i arbetsrätt tillsammans med affärsjurister som är snälla nog att hjälpa oss små vilsa personalvetare i paragrafjungeln ;)
 
Ha en fin onsdag!
Kram :)
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: