lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

godkväll.

Kategori: Allmänt

 
trettionde oktober'13
 

 
Tjenare!

Nu sitter man alltså här, kvällen innan tentan i arbetsrätt och bara väntar på att få den gjord. Har känts som vi pluggat till denna tentan huuuuuuur länge som helst och det har vi ju typ också. Insåg för några dagar sedan att vi har läst denna kursen sen 26 augusti(!!!)
 
Imorse vid 08-tiden hoppade Niklas in i hans bil och körde tillbaka till Göteborg efter att ha varit här och förgyllt min vardag sedan i söndags kväll. Igår kväll tittade vi på Disconnect, en riktigt bra film som föll mig i smaken. Kanske inte direkt kände igen mig i personerna i filmen men fick verkligen djupa känslor när jag tittade på den, en slags förståelse för hur de kände. Inte alltid man hamnar där när man tittar på en film :) mysigt!
 
Idag när våra vägar skiljdes åt så cyklade jag hem till Stina där vi, tillsammans med Fanny, åt frukost och började köra ett sista ryck inför tentan. Framåt lunch kom även Ellen över och vi gick igenom övningsuppgifter fram till 15-tiden. Då plockade vi ihop allting och jag och Stina cyklade hem till mig innan vi rullade vidare till Campushallen för ett pass Step Basic och sedan Core. Vissa rörelser var förbannat svåra men svetten rann som aldrig förr ;) riktigt bra pass båda två!
 
 
Imorgon är det som tidigare nämnt tenta klockan 08:00. Ska se till att inte gå upp för sent, äta en rejäl frukost och lyssna på peppande musik för att komma i rätt mode för 5 timmar stillasittande och extrem skrivkramp...
Tänkte dra igång en film nu, blir troligtvis Fast&Furious 6, och bara chilla! :)
 
Wish me luck tomorrow!
 
Kram.
 
 
 
Niklas <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Che säger:

    Är så glad att tenta-tiden är över! Lycka till käre kusinbarn!

    2013-10-30 | 22:22:52

Kommentera inlägget här: