lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

söndag.

Kategori: Allmänt

 
tjugosjunde oktober'13
 

lördagsmiddagen.
 

God morgon!
Idag vaknade jag 08:20 och kände mig faktiskt rätt pigg, trots rödvinet som avnjöts igår.
Strax innan 17 igår kom Stina hit igen efter att ha vaktat på högskoleprovet. Då tog vi båda en promenad till Hemköp i Ryd och inhandlade kvällen middag som blev fläskfilépanna med kantareller, potatisgratäng och sallad. Till dessert hade vi en citronkladdkaka med SIA Vaniljglass! Måste säga att det blev gudomligt gott, bra lagat Stina!! Tyvärr så kunde jag själv inte vara med och laga maten för igår vid 19-tiden gycklade PiLS på HG. Var ett riktigt taggat lärargäng som hade en sittning med temat Drag, Kinky & Glamour, ni kan ju tänka er hur de såg ut ;)
 
När gycklet var sjunget cyklade jag hem och möts av mat och oerhört trevligt sällskap. Hela kvällen satt vi med glaset i handen och pratade om allt från livets alla problem till Pixars kortfilmer, riktigt trevligt :) 
 
Nu ska jag äta lite frukost framför Nyhetsmorgon innan jag har tvättid. Senare kommer även Elin och Stina över för lite söndagsstudier innan Niklas kommer hit ikväll <3
 
Ha en fin söndag!
Kram :)
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: