lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tjugotredje.

Kategori: Allmänt

 
tjugotredje oktober'13
 
Dr Martens.
 
Idag när jag vaknade av att väckarklockan drog igång fattade jag verkligen inte att det var morgon. Kändes som natten bara flög iväg trots att jag somnade rätt tidigt. Kvällen innan hade jag bestämt mig för att en gång för alla ta tag i att lämna in min cykel för reparation så det var bara att gå upp, dra på sig kläderna och gå iväg till cykelverkstaden i Valla. Gick sedan hem igen, gjorde frukost och väntade framför Nyhetsmorgon på att Stina skulle komma över för lite plugg.
 
Senare på dagen anslöt även Fanny innan vi alla drog oss mot skolan vid 15-tiden för en frågestund inför tentan som är nästa torsdag. Måste säga att det känns riktigt bra, känns som jag har koll på det där nu!
 
Vid 17:20 hade jag och Stina bokat in oss på Bodyvive på Campushallen. Måste säga att jag var lite skeptisk innan då vi hade kollat upp vad det innebar på YouTube. På videon var det bollar, dans, styrka och kondition....lustig kombo(?) Blev dock oerhört positivt överraskad!
Det var både jobbigt, roligt och peppande och lite skratt trängde sig in emellan all fysisk ansträngning.
 
Nu på kvällen blev det mannagrynsgröt och leverpastejsmacka till middag framför filmen The Internship :D Riktigt rolig! 
 
Godnatt!
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: