lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tyst.

Kategori: Allmänt

 
tredje oktober'13
 
God morgon!
Gårdagens natt var ju inte jättebra om man säger så, kunde inte riktigt somna om ordentligt efter att pulsen bara sprang iväg. Inatt var däremot bättre, kunde somna lätt och sov riktigt tungt hela natten. Igår annars var jag i skolan mellan 08-12 och sedan gick jag och Stina hem till mig, käkade lunch, pluggade i drygt 2,5 och cyklade sedan hem till henne för att packa upp lite mer prylar och ställa iordning saker och ting. Vid 17-tiden drog vi ut till Tornby och gjorde lite ärenden, åt 19-kronorsmiddag på IKEA och handlade lite mat, mysigt :)

Har märkt lite att jag har svårt att fokusera på senaste tiden och förstår fortfarande inte vad alla mina tankar om allt kommer från, går runt och oroar mig för saker som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Måste säga att det är lite jobbigt... 
 
Är däremot riktigt sugen och ser fram emot PiLS-Puben på O'Learys ikväll kl 18:00! Kommer bli fiiiiint :)
 
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: