lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

what a night.

Kategori: Allmänt

 
andra oktober'13
 
ANTI NIGHTMARES.
 

God morgon!
Inatt vaknade jag till lite runt 23:50-tiden och kände att det var något som var fel. Kudden som jag hade kramat när jag somnade var helt plötsligt något stort, svart och hårigt!!! Tror aldrig jag varit så snabb upp ur sängen och jag sprang till lampan vid köksbänken så fort jag kunde. Och såklart....det låg bara kvar en brun kudde i sängen!

Fattar inte varför jag drömmer sådana här mardrömmar när jag vaknar och pulsen drar iväg så sjukt snabbt. Inatt tog det säkert runt 20 minuter att över huvud taget kunna slappna av och somna om. Har fått sådana här drömmar en tid nu, dock MYCKET mer lindriga, där jag bara har vaknat och sedan tänt lampan och somnat om...
 
Nu är jag vaken i alla fall, och resten av natten sov jag riktigt gott! Drömde om att jag åkte till varmare breddgrader och bara levde livet, var riktigt skönt ;) haha
Kaffe och äggmacka står på menyn nu innan jag ska dra till skolan och läsa! Ha en fin onsdag :)
 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: