lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

en sån där torsdag.

Kategori: Allmänt

 
nittonde september'13
 
coffee.
 

God morgon!
Idag är det torsdag och när man drar upp rullgardinerna, sisådär runt 07:30, möts man av en grå himmel och en termometer som pekar på 6 grader(!!) Vad hände egentligen med den oerhört fina, varma och glada sommaren 2013. Vi verkar direkt ha hoppat in i höstens kyla utan ens en liten förvarning...känns lite tråkigt.
 
Blir verkligen glad när jag tänker tillbaka på sommaren som varit, har faktiskt haft finaste sommaren på länge. Innan sommaren var jag lite nojjig över att åka tillbaka till Göteborg igen och jobba men den inställningen förändrades nästan med en gång. I sommar föll jag verkligen för Göteborg ännu än gång. Har tidigare tröttnat på staden, tyckt den varit ful och alldeles för liten. Men när man bor i Linköping resten av året lär man sig att uppskatta allt det som gör Göteborg till den fina stad det är. Sen kan nog vädret i sommar hjälpt till en del. I vanliga fall känns det som sommaren i Göteborg brukar regna bort, men så har ju absolut inte fallet varit i år.
 
Jag har mött massa fina människor i sommar, både underbara barndomskamrater till helt nya individer som gjort sommaren till något att minnas, länge. Ni vet vilka ni är!
 
Men nu är man alltså tillbaka i Linköping och det är väl bara att köra antar jag.
Snart kommer Stina hit på frukost, mysigt! :)
 
 
Ha en fin torsdag :)
Puss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: