lev dig själv.

livet. pojkvän. göteborg.

tömd.

Kategori: Allmänt

 
artonde september'13
american apparel blue velour sweater.
 

Imorse gick jag upp runt 08:30 och bestämde mig då för att gå ut och springa. Att springa 6 km i höstmorgonkylan var verkligen skönt, försöka rensa huvudet lite från allting. Sen visade det sig att halva Linköpings skolbarn var och hade friluftsdag eller nåt sånt för skogen bokstavligt talat kryllade av små knattar som jag försökte undvika att springa ner ;)
 
Väl hemma igen läste jag klart alla kapitel som skulle läsas och gjorde sedan en bananpannkaka till frukost. När jag ätit upp och gjort mig iordning gick jag mot skolan, köpte kaffe på Baljan och gick sedan i solen mot föreläsningen som skulle vara mellan 12-15. Väl på föreläsningen dog verkligen all energi ut, i slutet var jag verkligen tvungen att försöka sitta still och hålla mig lugnt, kände mig verkligen stressad samtidigt som ingen energi fanns...konstig känsla.
 
När klockan äntligen slog 15 så gick jag, Stina och Fanny och satte oss i A-huset för att plugga. Jag gick och värmde mat och när vi sedan skulle sätta igång gick det inte. Kände ingen motivation och ingen ork över huvud taget, kände mig verklgen tömd....så gick hem :/ Får försöka samla energi för imorgon istället för idag gick det verkligen inte.
 
Hoppas ni andra finner lite energi, hehe!
Puss
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: